Burcuakyldz Kızlar merhaba 37+4 teyim bu akşam bebeğimin hareketleri azaldı gün içinde baya yorulmuştum ama az önce tam yatmaya hazırlanırken küçük wc den 2 dk sonra birden sarımsı sümüksü bir akıntı geldi sizce bu akıntı doğum habercisi mi ???
Aleynaalper1 Burcuakyldz sanmıyorum enfeksiyon oluyor genelde sarı akıntı bendede var ilaç kullanıyorum
Burcuakyldz Aleynaalper1 normaldeki akintidan biraz daha sıvı ve yoğundu bu sefer ve bianda gelince korkuttu biraz
Tuba1234_4 Burcuakyldz enfeksiyonsa senin icinde bebek icinde iyi diil gidip baktirirdim ben neticede dr larin isi seni ve bebegonin sagligini korumak . Mutlaka git bence herkesin sari ve sarimsi aktisi ayni llmayabilir.
Burcuakyldz Selinnnce anladım teşekkürler bende de normalde vardı 3-5 gündür gelmiyordu heralde birden gelince panik yaptım
Tuba1234_4 Burcuakyldz enfeksiyonda 12 si cok gec bazen 10 dakika hayat kurtariyo neden iki gun daha . Bu isin sakasi yok. Gerekirse her gun git. Bebegini guvende tutmak icin