Zzynpp canım bende içiyorum kahvaltımı yapıyorum vitaminimi ve corasprin i içiyorum doktorum bi saat belirtmedi ama içmediğim gün Yok çünkü cok Önemli bi ilaç Pazar günü bitti nöbetçi eczane bulup aldım okadar yani saat belirttiyse doktorun öyle kullan ama şakın icmemezlik yapma 🙏