Yegino Bugün devlet hastanesine kontrole gittik doktorumuz bebeğin başının çok aşağıda olduğunu bugün yarın doğum sancılarımın başlayacağını ve 3 kiloyu geçtiğimizi söyledi. Haliyle heyecanlı ve endişeliyim yarın da özele gideceğim bakalım o ne diyecek 🙄 ama henüz hiç bir belirtim yok nerdeyse kasılmalarım oluyor ara ara ama ağrısız, henüz o kadar ağırlaşmadım ve bebeği dediği gibi çok aşağıda da hissetmiyorum. Perşembe günü temizlikçi gelecek ondan sonra doğsun yeter diyorum artık 😂 sizde durumlar neler doktoru böyle deyip zamanında doğuran ya da doğuracak olan var mı?
RabiaMm Yegino ya hadi hayırlısı hakkınızda☺️ Ben de 37+5 im, yarın doktora gitcem bakalım Ne dicek çok heyecanlanıyorum🙈🤦🏻♀️😊
[silindi] Bende bugün 37 oldum Geçen hafta kontrolum vardı .Doktorum ağrın olmazsa bu hafta için gelme haftayada muhtemelen doğumun gerçekleşir dedi .Benim kızımda 3200 olmuştur .Nstye hiç girmedim ağrımda zaman zaman yokluyor beni ama dinlenince geçiyor bakalım beklemedeyiz
Yegino [silindi] ben 32. haftadan beri giriyorum nstye iyi diyo doktor bi şey anlamıyorum ben zaten 😀 dinlenince geçiyorsa yalancı sancı diyorlar ama inşallah zamanında gelir kuzucuklar bi avazda doğuruveririz ☺️
EbruBilal Canım aynı şeyleri 37.haftamda söyledi doktorum doğumu başlayan kişilerin bile bebeğinin kafasi bu kadar aşağida olmuyor istersen eve gitme doğum her an başlayabilir dedi ben eve gelmeyi seçtim 2 hafta geçti üstünden hala gelecek oğlum😂
Yegino EbruBilal canları ne zaman isterse o zaman geliyor işte yavrucaklar anca heyecan yaptırıyolar bize 😀