glerfilizY Sevda1906 Canım ben sabahları vaseline baby geceleri yatmadan da lierac çatlak kremini sürüyorum 👍ayrıca günde 2,5-3lt su içmeye çalışıyorum..gayet memnunum 😉🐣
Asrinbaby Sevda1906 en güzeli zeytin yağı 😁 benim arkadaşım sabah akşam sürdü tek bi çatlağı olmadi deli oluyorum gördükçe onu 😁 ben hem kakao yağı hem zeytin yağı kullanıyorum bakalim ne olacak ama cok su icersen gercekten catlama az oluyor. Bir de meyve cok ye
Heather Sevda1906 hindistan cevizi yağı kullanıyorum ben bakalım faydası olacak mı, yeni yeni büyüyor karnım.
bebekkaradag Babenin çatlak kremini kullanıyorum tavsiye ederim nemlendirmesi çok güzel yumuş yumuş yapıyor cildi
SibelC Ben de sebamed kullanıyorum ama 24 haftalık hamileyim genelde hep son haftalarda çatlak oluyormuş suanda bende çatlak yok kremden mi yoksa başka bişeyden mi bilemiyorum 🤷🏻♀️
Aytenmehmet Ben de hindistan cevizi yagi kullaniuorum sadece arada da vazelin kullaniuorum kullananlar cok memnun.kalmis ben 23.haftamdayim henüz catlak yok 😉😉