Annehayali33 progestan kullanıyorsanız onun öyle bir akıntısı oluyor. Karındaki ağrılara alışın derim çünkü 17 haftalık oldum benim de durup durup ağrılarım oluyor. Düşünün ki alnınızdan sivilce çıkıyor da orda ağrı oluyor, rahim de bir embrio insan olmaya çalışıyor ve büyüyor hızla, içerisi büyüyor ona rahat alan açıyor. Ağrılarınız dayanılmaz bir hal alırsa ve kanama olursa korkun ama diğerleri normaldir. Akıntı da ilaç kullanmıyorsanız mantar olmuş olabilirsiniz her mantarda koku olmuyor, dr gittiğinizde bir kültür alsın. Sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı dilerim, sevgiler