Mlkemrecre lütfen normal doğum olsn diye bi kaç hafta daha beklemeyin koşullar uygun değilse sezaryen doğum da çok kötü bişi değil bunca insan oluyor hergün.Ama bebekler 41.haftadan snra skntıya giriyorlar bir an önce alın kucağınıza inşallah sağlıkla gelsin 🙏🏻