okyanustakibulut Emeryem yok kiz sac mac 😂 rapunzel mi var icimizde sade sodayla kanka oldukta o da fayda etmiyor
ezoterik Ben de ayniyim ya içimde ejderha kolonisi var adeta🤦🏻♀️ben de 12.hafta icindeyim ne denediysem faydasi olmadi özellikle süt ürünleri beni mahvediyor o yüzden doktor tavsiyesiyle mecbur gaviscon kullaniyorum günde iki kere öncekine halime gore daha iyiyim diyebilirim
okyanustakibulut Nagihann23 ben o 10 saniye şeyine güldüm 😂 du bakim bi yudum aldim sayiyorum evet 10 bi yudum daha alim aha gecti falan 😂
okyanustakibulut hfsancar yandim bacim valla 😂 bu aralar favori şarkım cok sevdim harap oldum zalim geceler hahaha
ZyNo okyanustakibulut 25+4 hamileyimm ve mide yanmam hla var vee hamilelik ilerledikçe dha çook yanmlar oluyor 😥 şurp elma salatalık iyi geliodu arada yne ii gelio ama esksi gbi deill
Emeryem Benim hamilelik belirtimde mide yanmasiydi tek bir günlüktü başlamıştı doğana kadar cekcez artik
Gulgulcan okyanustakibulut harika benzetme olmus valla ancak bu kadar net anlatilabilirdi ayni durum bende de var gaviscon kullanıyorum
Ngmsy Ben de 9. Hafta içersindeyim yanıyor midem ayni zamanda da ekşiyor . Hicbir sey yemek istemiyorum her seyden tiksindim, soda fayda etmiyor artık , yeşil elmayı hafif tuzlayıp yemek bu aralar biraz olsun rahatlatıyor. Eksi elma sevenler deneyebilir