kbrtncr Kızlar merhaba ben 26.haftadayım ve rahim ağzı uzunluğum kısaymış 2.8 ölçüldü en son, kızlar çok korkuyorum erken Doğum riskim varmış hep uzanmam lazımmış ama olmuyor ister istemez kalkıyorum ayağa napacagım uzamaz mı bu uzunluk?
[silindi] kbrtncr herhangi bi ilaçla falan uzamıyor. Benim 12.haftada 26 mm’di zamanla 43 mm oldu. Ama bi düşüyor bi çıkıyor. Ben yatmıyorum doktoruö bana normal hayatına dön dedi öğrenciyim okula gidiyorum sürekli koşuşturmaca. 21.haftamda 32 mm’di 1 hafta sonra ölçüldü 43 çıktı. Yani ne göre çıktığını bilmiyorum anlamıyorum da. Ama gönlünüzü ferah tutun yükselir inşallah
ipeksm kbrtncr [silindi] Aleyna hanım sizin nasıl arttı? Benim de 11. Haftada 26mm çıktı çok üzüldüm. Öner’iniz olur mu?
[silindi] ipeksm merhaba burayı pek aktif kullanmıyordum şimdi gördüm. Hiçbir şey yapmadım tamamen kendiliğinden bi uzadı bi kısaldı
ipeksm Bende bu konudan muzdarip olanları bilgilendirmek için yazayım. Benim 26mmden sonrasında kendi kendine 40mm ye çıktı. Sonrasında 32. Haftaya kadar hiç takmadım ama ağır taşıdığım vs.. oldu. 32. Haftada 30mm ye düşmüş. Şimdi tekrar dikkat ediyorum. Böyle garip birşey. Sizler de dikkat edin ağır iş yük vs. kaldırmayın.