Suragurlrr Kızlar bugün kahverengi lekem geldi, doktor çağırdı hemen. Alttan muayene etti normal doğuma hiç elverisli değilmişim kemikler kapatmış vs. Sonra ultrasonda plesantann yaslandıgını ve suyun azaldıgını gördük. Ardından nst ye girdim orada da sancılar cıktı . Yarına tarih verdiker cok korkuyorum 😞
Hll Suragurlrr sağsalim al kucagna inşallah canm. Allahın izniyle bisey olmaz kötü düsünme aksine bebişine kavuşacaksn ne güzel🥰
Meryemabf Suragurlrr kilosu nasılmış peki sağ salim kavuşursun inşallah normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum sezaryeni öcü gibi görenlere karşıyım Allah nasıl nasip ederse öyle geliyor ilk çocuksa hele hiç korkma arkanda başka bir çocuğun yok yatıp kalkıp emzirirsin tek uğraşın bebeğin
Suragurlrr Meryemabf ilk aynen canım, nasip normal istiyorduk ama rabbim öyle uygun görmüş. Kilosu 3200 yakın
Meryemabf Suragurlrr Maşallah zaten küvezsiz taburcu olursunuz büyük ihtimalle 37 de zamanı yani prematüre değil sonuçta Allah hayırlısıyla kurtarsın canım ☺️
Gamzelianne1453 Suragurlrr yok canim ya gercekten erken dogmus bile sayilmiyor inanin herseyi tamam kilosuda cok iyi keske bende 37 dogursam 🙈 ilk bebegim 41 kadar bekledi sezeryan oldu simdi 36+ 4 olduk keske 37 de gelse artik cok yorucu oldu hamilelik benim icin 🙈
[silindi] Benimde 2 gün önce akıntımın içinde çok ince kıl detayında kan vardı fakat doktoruma haber vermedim .Ağrım sızımda yok ara ara yokluyor kendiliğinden dinlenince geçiyor .Ağrın olmazsa bu hafta için gelme haftaya alırız seni demişti bakalım son gidişatım nasıl olucak
Tuba1234_4 As_1 onlar zaten ultrasonda bakinca da goruyo yukardan baktiklarind 30 mm ustunde acikliktan bahsetmiyolar az goruyolarsa asagidan bakip acikligi olcuyolar. Sancikarla hastaneye giymeden oyle parmakla olcme yok. Zirlamak istemiyolar zaten
Hacere As_1 37-38 den itibaren yapmaya başlıyor doktorlar çatı muayenesi yapıyorlar bakıyorlar müsait mi değil mi açıklık var mı yok mu diye