Melegimolsun Selam anneler 25+4 teyim daha önce bı dolgu yaptırdığım dişim vardı 2 gündür şiddetli bı şekilde ağrısını çekiyorum görünürde çürük vs yok ama bu gün doktora gittim açık olsaydi dolgu yapacaktı ama dolgulu olduğu için daha derinden sorun olabilir diye film çekmesi gerektiğini ama hamile olduğum için cekemeyecegini söyledi ağrısı için bı tavsiyeniz varsa bekliyorum çeneme kadar aciyo 😣😣( karanfil fırçalamak ise yaramadi )
Emofoise Emofoise Melegimolsun parol vermişti bana doktor günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti ama sen doktorunla mesajlaşıp sorabilirsin aprı kesici durumunu allah şifa versin 🙏
Emofoise Çok geçmiş olsun canım . Ben ilk gününden beri çekiyorum hamileliğimin tuzlu ılık suyla bol gargara yap , karanfil koy , yada sarımsağı ikiye böl suyu yaksın , bana buz kompleksi de iyi gelmişti