Mltm12 SDuygu Benim de 24+6 kız bebek bekliyoruz🎀 alışverişleri yaptınız mı ya da başladınız mı ne durumdasınız?
Dryl SDuygu ayseee_012 aşağıda tutunmuş bebeğim. Orda doku yumuşakmış. Hep dikkatliydim. Ona rağmen 17 Ağustos da kanamam oldu. O günden beri iğne oluyorum ve hep yatıyorum. İnş sağ salim bebeğim gelir. Hep dua ediyorum.