Seevvimmsiiz Kızlar bir isim var aklımda ama sizinde görüşünüzü de merak ediyorum erkek isimleri yazarmisiniz güzel olsun ama çok kullanilmayan bilinmeyen isim 🙈🙈❤🤗
lnyldr Seevvimmsiiz erkek çocuğum olsaydı asilhan koyacaktık adını çok sevdiğim bi isim ama kızımız olacak inş 😊😊
Hamzaeymen_donmez Seevvimmsiiz bende Eymen ile Asaf arasindayim ama Gökmen de çok hoşuma gidiyor bilmiyorum kararsızım
Leyla9292 Hamzaeymen_donmez eymen koymayın bence ikinci oğlum un adı eymen birde ikizler burcu aman ALLAH im barut gibi evde terör estiriyor😁
Leyla9292 Seevvimmsiiz şuan ömer asaf düşünüyorum yada yiğit hamza.. musab..musab. böyle eski isimlerden düşünüyorum ben.
Hamzaeymen_donmez Leyla9292 Allah iyiliğinizi versin güldürdünuz beni bizimki Kasım ayında olcak yine olurmu öyle yani barut gibi bilemedim
Minee34 Eşimin ısrarıyla Kerem olucak sanırım bizim Sıpanın adı bana basit geliyo sizce nasıl kızımın adıda Beren uyumlu oldu diyo 🤔
Seevvimmsiiz Minee34 kerem isimdeki çocuklar normalde asıl olurlar yani kendi halinde sizinde inş öyle olur yoksa uğraşılması zor🤭👶❤
Meryemoz Minee34 gercekten uyumlu olmus benmde bir oglum selim digerini kerim koymayi dusunuyorum bu tip isimleri cok begeniyorum saglikla alin kucaginiza 🌺