Busrabora Merhaba kızlar bu hastaneye gittim bir sefer doktoruda cok sevdim ama hastane cok iç daraltıcı cok eski içi böyleyse doğumhane daha da kötüdür dedim ve gözüm korktu, hem hastanesi güzel hemde ilgili önerebileceğiniz doktor var mı bana?
Ayse_Gul Busrabora bende oraya gittim doktor çok korkuttu bizi vazgeçtim 🤷🏻♀️ Tam tersi bi tanıdığımda çok memnun kaldı
BuluttSecil Busrabora medline a gidin. Tertemiz ve aşırı kibar personeli. Çok iyi işleyen ama hiç karmaşa olmayan bi hastane
Damla01 Busrabora Güzelyalıya gidiyordum dogumumuda orda yaptim. Cok memmun kaldim. Hastanede doktorumda iyiydi. Bebegimide orda doktora goturuyorum.
Minnosizmmm Busrabora canım daha önce epc özel adana bi kaç sene önce de medline gittim hemen hemen hepsi aynı hangi doktora gittin? Şahsen ben memnunum umarım sende güzel bi doktor bulursun
Busrabora Ayse_Gul ben doktoru sevdim ama hastane cok kötü eskiydi ne biliyim hiç hosuma gitmedi canım
deletedmom220 Bende ortadoğu hastanesine gidiyorum Türkan hocaya gayet memnunum doğumhaneyi filan görmedim daha ama hocadan memnun olduğum için bırakmayı düşünmüyorum
gurcem Asla memnun kalmadıgım bır hastane 😣 Allah bır daha yolumu bıle dusurmesın ! Tıcarethaneye cevırmısler ! Ilk hamılelıgımde ıkı yıl once gıtmıstm muane ucretı 85odedım kalp atısını goremıyorum deyıp pat dıye renklı ultrasona yonlendırdı 100tl ole aldı oysakı 5haftalık bır gebelık kalp atısı olmayadabılırdı gonderıp bır hafta sonrada gelın denılebılırdı ! Renklıdekı bayan bebegın kalbı durmuş cıkabılırsınız dedı 😒 pat dıye yuzume yuzume ! Nefret edıyorum ordan Adanada metro guzelyalı bır cok ozel hastaneye gıttım boyle terbıyesızlık hıcbır yerde gormedım
Busrabora gurcem hımmmm o acıdan birşey görmedim henuz canım ben hastaneden hoslanmadım cok eski kasvetli bir hastane gibiydi ne biliyim, digerlerini deneyecegim artık cok tesekkürler geçmiş olsun canım benım rabbım bidaha yaşatmasın
gurcem Damla01 canım bende Allah nasıp ederse guzelyalı dusunuyorum drunuz kimdi acaba ? Bıde sezeryanmı oldunuz ? Bende genel anestezi sezeryan ıstıyorum cok korkuyorumda 😔
Busrabora Damla01 doktorunuz kimdi acaba hastane nasıldı ben birazda hastane iç açıcı olsun istiyorum ortadogu cok eski ve kasvetli bi hastaneye gibi geldi bana?
Nnurmehmet Busrabora Canım bende Önder Başeğmez'e gidiyorum çok çok memnunum doktorumdan sağolsun ama dediğin gibi hastane çok da güzel değil ama doktorum için gidiyorum mecbur 🥰🥰
Busrabora Minnosizmmm hımmm diger hastaneleri de bilmiyorum ki canım ben geldiğim sehirde gitttiğim hastaneyle karsılastırınca sanırım daraltıcı geldi, ama doktor cok tatlı sekreteride
Karamelek- Busrabora güzelyalı hastanesine gidiyorum hastane tertemiz tavsiye ederim. Muayene ücreti hep artıyor o ayrı mesele tabi ama güzel hastane