Kubradem Zaten şimdiye kadar çok ağrılı dönem geçirdim aşılamayla hamile kaldım ve yumurtalarım çok uyarıldığı için hamileyken ameliyat oldum yumurtaların sıvısı alındı akışına bırakmayı düşünüyorum çok zor anlar geçirdim herşeyi hayırlı diyeceğim bundan sonra Allah’ın izniyle herşey iyi gidecek