Leyla_Alexandra Kızlar kızımız olursa Laura ismine karar verdik ama erkek olursa eşim abisinin ismini istiyor ben ise Eren koymak istiyorum onun gönlünü nasıl alabilirim acaba ? 😔 Abisinin ismi Günay ben beğenmiyorum 😭😭
Leyla_Alexandra Muallimehanim hayır Canım .. sağlıklı abisi, ona olan saygısından dolayı ismini koymak istiyormuş eski kafalı 😒😒😒
Muallimehanim Leyla_Alexandra Kız olursa siz belirlemişsiniz zaten ☺️ Erkek olursa da o koysun. Erkekler bu konuda biraz tutucu sanırsam. Benim eşimin annesi vefat etmiş küçükken o da kızıma annesinin ismini koyucak istemediğim halde ama elden ne gelir 😀
Leyla_Alexandra Muallimehanim hiç beğenmiyorum kavga etmeden tatlı dile gönlünü almaya çalışıyorum ama işe yaramıyor 😂 🤷🏼♀️