Masalseyhan Ben bu programa gore 25 haftaligim takip ediyordum gün gün.. bugunse ultrasonda 24+2 ciktim sizce gelisim geriligi varmidir.. bide bebegimin boyu 30 cm kilosu 680 gr Sanki kilosu biraz az geldi bana. Doktor normal dedi ama.. birde bebegimde az bisey bobrek genislemesi cikti.. yasayanlar varmi ne tedavi oldunuz
Anneyimki Normal kİlosu korkma. Ayrıca benmde normalde 37 haftalık ama baştan beri hep 5 gün geriden geliyor. Sıkıntı yok yani 2 hafta geriden gelirse takip ediliyor die biliyorum