Duyguali Ben hamile olmayı çok istiyorum. Düzenli adet gören bir insanım. Yaşım 19 ağustos ayında doktara gittim ve yumurtalıklarıma da herhangi bir kist vb. Bir şey olmadığını söyledi bugün erken gebelik testi aldım adetime 3 gün var buna rağmen olumsuz çıktı yumurtlama dönemim de korumasız ilişkiye de girdik ama olumsuz çıkıyor bu bizim 2. Denememiz sizce biraz daha beklemeli miyim ?
Cansutgy91 Duyguali canım en az 1 sene düzenli denemen gerekiyor. Bizde de hiç bi sorum yoktu 7 ay sonra oldu o düştü şimdi tekrar hamileyim. En az 1 sene diyo doktorlar
Tugce1803 Duyguali Daha hem yaşın küçük hemde daha olmuyor demek için çok erken.Korunmasız 1 yıl ilişkiden sonra şüphelenilmeli. Geçnç yaşta bunları sıkıntı stres etme işin içinden çıkamazsın. Evliliğinin tadını çıkar hayırlı vakitte olur🙏
Tamam Duyguali 35 yaş altı için 1 yıl ,üstü için 6 ay korunmasız ilişki olduktan sonra tedaviye başlanıyor.2 ay çok çok az niye stres yapıyorsunuz ki 🤷♀️