Suleylmaz 37+4 haftalık hamileyim yarın çatı muayenem var biraz gerginim nasıl birşey ve acı veriyor mu olan anneler beni bilgilendirirse cok sevinirim
Kymet08 Suleylmaz merhaba tatlım gerilme, canını çok acıtan birşey değil doktorun eliyle kontrol edecek kemik yapını,
Mlkemrecre Suleylmaz 37 .38. Haftada beri Çatı muayanesi oluyorum korkulacak hiç bişey yok..sadce benim hafif bi acıma oluyor o kadar..abartılacak bieşy yok yani kasma kendini rahat ol yeter
irem01 Suleylmaz hiç korkulacak bir durum değil sadece kendini rahat bırak kasma. iki parmağıyla kemikleri ölçüyor çok kısa sürüyor zaten. ben de çatıdan sonra nişan olur diyordum ama olmadı bende. daha vakit var demek ki
Esma11 Suleylmaz merhaba hiç korkmana gerek yok çok kısa bir işlem acisi yok kasmayin yeter ki kendinizi 😊
Kelebegimmm 39dayım daha yapılmadı bana.kendi isteğimle gitmek istiyorum artık doğumuda tetikler belki.normal doğumu düşünen korkmamalı zaten
Annesininaminesi Peki kızlar ben öyle tam açılmak istemiyorum acaba diyorum ki bir taytımın ortasını kessem açıklık olacak işekilde öyle de bakılabilinir mi🙊🤔
Anneyimki Annesininaminesi hayır çıkartmanı istiolar üstünü. Neden çekiniyorsun kadın defilmi doktorun. Hem normal dogum düşünüyorsan alış bunlara 😊
irem01 Suleylmaz insallah canim sende sag salim kucagina al insallah bizim gibi bekleyen tüm anneler sağlıkla bebegimize kavuşalım 🥰🥰
Farah34 Suleylmaz bende bugün oldum benim canım çok acıdı bi an çığlık attım biraz gerdim kendimi tahriş oldu o yüzden kendini rahat bırak sıkma
ilkinn Suleylmaz şuan 33+40m benim doktorum 35te yapıcam çatı muayenesi dedi. Okuduklarımda hep 37 38 olan var acaba benm doktor neden bu kadar erken yapcak :/