kusananne Hemen hemen 10 dakika süren bi ağrım oldu ardından hafif lekelenmem olmuş, 30. Haftaya girdim gireli lekelenmem eksik olmadı fitil kullanıyodum dün bıraktım. Bugün heö belime hemde bebeğim sürekli aşağıda durduğu için kasık bölgeme ağrı girdi 10 dakika zor adım attım. Neden olabilir sürekli hastaneye gitmekten ve hiç bişey yok denilmesinden sıkıldım artık. Neden lekelenme yaşıyorum neden 😔😔
Aysemeva kusananne canım bende aynı sikayetten cuma akşamı acile gittim herşey normal bebek dönmüş doğum pozisyonu aldığı için sancı ve leke olur dedi iki gün devam etti progestan aldım ve dinlendim geçti bol bol dinlen ben öyle yapıyorum ve bol su