Fatmayorul 40.haftayı geçiyorum sancı ,nişan feln gibi şeyler YÖK..bugun doktora gittim muayane etti bebiş Doğum kanalına girmemiş açılma yok yumuşama yok..sancıda hissetmiyorum ..erkn Doğum olucak diye 2 serum ve ilaç vermişlerdi ondan sonra hafif adet ağrısı gibi ağrım oldu ..çocuk kanala girmediği içinde galiba sancı feln olmuyor..doktr perşmbe tekardan muayane edip ona göre konuşup yatış yapıcak..normle müsiat olduğum İçin bekletti ancak artık bekletmek istemiyor risk oluşur diye sezaryan olablir dedi..hayırlsı olsun bebeğim sağlıklı olsunda gerisi önemli değil