Umudum0134 Kızlar bugün ikinci tetanoz aşımı oldum bunun üzerine baş agrım oldu boynuma kadar vuran ağrı ve üç dört saat sonra istifra etmeye başladım bir kere normal midir acaba yaşayan varmı??
ekara Umudum0134 hadiya. Bende bu sabah ikinci dozumu vuruldum ama henüz bende bişey yok. İlk dozumun akşamı kol ağrım başlamıştı ve biraz ateşim çıkmıştı ama şuanda ikinci doz için iğne batırılan yer acımaya başladı o kadar. Mide bulantısı falan olmadı
Gmzklyn Umudum0134 ben daha önceki gebeliğimde 1.den sonra çok kötü olmuştum 1 hafta sersem gibiydim Dr 2.dozu vurdurmadı.Bence normal ama çok sıkıntı yaptıysan yarın git doktoruna görün derim sakın canını sıkma ama
UmudumOldun Umudum0134 bana birincidede ikincidede çok halsizlik mide bulantısı olmuştu ve 2 gün hiç hareket hissedememistim
Suhedaa Umudum0134 gebeligim boyunca hic aşı olmadim almanyada yasiyorum ve burda kimseye aşı yapmiyolar gebelere
Umudum0134 ekara ilk aşımda ilk gun benim hiç ağrım olmadi ertesi gün baya iş yaptim kolumu yordum galiba iki uc gun kollarımı kaldıramıyordum bugünkü aşımda hiç ağrımadı bakalm yarın nasıl olacak