Htcugr hayır muayene olmadım ama eşim telefonla görüşmesine rağmen her sorusuna cevap vermiş ve aklımızda o an olan soru işaretlerini de tatlı diliyle gidermişti. dediğim gibi aracımız olmadigi icin uzak yeri tercih edemedim yoksa Tamer beye gidecektik. size bol şans 💕