Ozlemcy Merhaba annelerim 35+2 hamileyim bugün yürüyüşe çıktığımda alt tarafım ıslandı gibi hissettim lavobya gittim iç çamasırımda ıslaklık vardı biraz bu su gelmesimi yoksa akıntımıdır nasıl ayırt edicem bu arada normalde akıntım oluyor ama şüphelendim o yüzden sormak istedim
Sinemksk Ozlemcy su olsa akar baya canm böyle sıcak olur bacaklarından falan süzer ama yinede sızıntı olabilir bi dra görünmende fayda var ama o haftalarda idrar kaçırma ve akıntıda çok sık görülür rahim büyüdüğü için idrar torbasına baskı yapar
CerenAkbulut Ozlemcy geçen hafta aynı şeyden dolayı doktora gittim. Hemen muayeneye aldılar. Suyun olsa bir anda gelmesine gerek yokmuş azar azarda gelebilirmiş. Riske atmayın bence bir doktora gidin.
anapanda12 Su ise eğer durmayacaktır sürekli sızıntı gibi olsa da gelecektir ama en sağlıklısı hastaneye gidip test yaptırmak olur
Ozlemcy @CerenAkbulut Sinemksk @anapanda12 doktorumla konuştum şimdi ped takıp 1 saat sonra kontrol edip haber vermemi söyledi korkuyorum sanırım