Zelo52 Doktordan geldim yemek yedik tuvalete çıktım peçeteye daha çok beyaz akıntı içinde çok açık renk pembe akıntı vardı acaba muayene kaynaklı mı nişan mı
eylulunannesi Zelo52 Canım nişan düşmüş inşAllah 🌸 Sancını bekleyebilirsin evet bir defa gelir bu durum tabi kanama leke olursa doktora gitmekte fayda var 🌿
Zelo52 Sümüksü değilde şimdi tekrar baktım peçeteyle çok çok açık renk kan su gibi bilemedim bilen varsa Bi bilgi verebilir mi
Zelo52 eylulunannesi inşallah canım sıkıldım artık çevremdekikerin laflarından bende kurtulurum inşallah
eylulunannesi Zelo52 Aynısı bende de var arayıp arayıp sen daha doğurmadın mı, ne olacak şimdi, ne dedi doktor diye sormaları 🙄 Yok doğurdum sizden saklıyorum diyesim varda neyse 😓😂
Firdevsi Zelo52 bn 23 haftalıgım canm ilk bebişte bi avuç dolusu beyaz akıntımla beraber kırmızı gelmişti doktorumu aradım oda yarın gel dedi ertesi gün gttim 3 cm açılma vardı hemen doguma aldı 11 de yattım 6 da dogdu prensesim şimdi prensimi bekliyorum 🥰🥰