MMC Merhaba 24 haftalık hamileyim ama göğüs uçlarım kendiliğinden zaten çok az olan bir yapıda emzirememekten korkuyorum aynı durumu yaşayan annelerim lütfen nasıl bir süreç ne yapmam gerekiyor anlatın 🙏🏻
ozgeya MMC Göğüs ucunuz yoksa hastane çantanıza mutlaka silikon göğüs uçlarından ekleyin.Ve de göğüs pompanız olsun.pompa göğüs uçlarını çıkarıyor.Ben de yaşadım aynı sıkıntıları,silikon uçlarla emzirdim,sonra da pompayla çıkardım.
Serpilsaltikalp MMC benimde gebelikten önce göğüs ucum neredeyse yoktu. Küçüktü. Ama Doğuma yakın ve emzirmeye başlayınca inanılmaz büyüdü. Silikon göğüs ucu ve pompa mutlaka alın. Göğüs ucu olmayanlar ve ucu yara olanlar için silikon büyük bir nimet. Dert etmeyin büyütecektir. Benim baya baya büyüdü. küçülsün diye bekliyorum ama 2. Ye hamileyim inş daha da büyümez 😊
Prensesgeliyor MMC pozitif düşün aksini dusunme sen inanırsan vücudun da inanacak emzirecegim de emzireblirmiyim acaba deme herşey beyinde bitiyor olumlu düşün olumlu olsun
MMC Prensesgeliyor umarım dediğiniz kadar kolay olur ister istemez düşünüp kafaya takıyorum ama daha az hassasiyet göstereceğim 🙏🏻
Ilkheyecanim MMC kesinlikle silikon uç bulundurun yanınızda onunla bir iki gün emzirdiğinizde göğsünüzün ucu çıkıyo
CinarBaykal MMC Hiç korkma çünkü inandığın sürece herşeyi yapabilme gücün olur. Bununla ilgili ayşe önerin çok güzel videoları var izleyebilirsin; https://youtu.be/G9ZCgmsHODk https://youtu.be/YIJPyX-JBrk https://youtu.be/vxdDZ8Hg12s https://youtu.be/0q3hj42N8go
12_yil_sonra MMC çocuk göğüs ucundan emmiyor ki kahverengi bölgeyi tamamen kavraması lazım. Ucu küçük olması önemli değil
Poncikveannesi Benim de ilk doğumda göğüs ucum hiç yoktu bebişin öyle de bi ucunu çıkarıyo ki hiç merak etme hiç endişelenme göğüs kremini yanında bulundur gerisi hallolur 💕💕
ZZeynep3 MMC 10 ay slikon uç ile emzirdim, daha sonra az da olsa çıktı ucu, slikonsuz tutabildi. Hiç korkmayın🥰