Eda6161 Arkadaşlar merhaba 5 hafta sonra 4 boyutlu ultrasona girmemi söyledi doktorum. Alimdar Şimşek diye birini önerdi çok iyiymiş ama gerçekten çok pahalı 500 tl başka önerebileceğiniz bir yer var mı? Bir de ktü de ne kadar ücret veriliyor bilgi verir misiniz?
anapanda12 Ben Numune de selen hanıma gitmiştim ilgili nazik ve sevecen bi doktordu yalnız ücret ödemedim bi bilgim yok (çünkü girdiğim 24.haftada erken doğum riskinden yatan hastaydım)