Raulunmamasi Kizlar bebisimin haraketleri gayet normaldi hep. Ama dun cok az haraket etdi bugunde oglen bir kere cok yavaw bir haraket oldu sonra hic olmadi( neden ola bilir . Bu arada erken dogum tehlikem oldugu icin bazi iwlemler yapildi 3gun once
Gozde01 Raulunmamasi selam 👋 iğne mi oldun ciğer geliştricii bende 2 doz oldum bendede aynı şey oldu bebek hiç harekt etmmzlk yapmıyorsa sorun olmaz bence
Gozde01 Raulunmamasi ben 28. Haftada ciğer geliştirici oldum sadece diğerini bilmiyorum canım ama bi doktoruna danış olmadı hareket azalmsı normal demişti ozamn doktor