Iyi aksamlar arkadaslar.ikili test zamanini gecmisiz doktorumda dortlu test yaptırmami soyledi oda sanrsam 16 18 haftalar arasi yapiliyor bende devlet hastanesine randevu aldim.ayni zamanda daha once gittgimde doktorum bebegimin burun kemigine bakti burun kemigi var dedi ense kalinligina bakti hersey gayet iyi dedi.aslinda bunuda goz onune alarak yaptirmak biyerde istemyrm ama kararsizimda kac haftadr ikili test die konusup durduk ha su zaman ha bu zaman die lakin hastane bul zamani vs derken gecirmisiz sizce ne yapmaliyim.doktorumun burun kemigine ense kalinlgna bakmis olmasinda doğruluk payi varmdr.simdiden teşekürler 😚