Sym_ tek tatmin olarak tükettiğim öğün kahvaltı. Sabah çok iyi uyanıyorum. Kahvaltıda mahalı diye ekmek bile yemiyorum peynir zeytin yumurta salatalık domates ceviz. Onun dışında öğün diye bişey yok korkuyorum ve zaten ağzımda hissediyorum midemi şişlikten ☹️ Bir çözüm bulsak süper olur