ftscebeci71 Annişler 🌸 Doktorumuz, kilosu 2140 gram boyu 42 43 dedi Suyum iyimiş Normal doğum pozisyonuna dönmüş kızım o yüzden ağrımı normal gördü Nst iyi dedi çok şükür bi sıkıntı yok 2 hafta sonra kontrole gel dedi🙏🏻
Ascvk ftscebeci71 33. Hafta da oğlum 2300 olmuşum 30. Haftalarda başı aşağı dönmüştü ☺️ Şimdi 34 haftalık olduk ☺️