glslnnb Merhabalar 9+5 günlük oldum geçen hafta doktorumuza gittik her şey çok iyi demişti, minicik ayakları bile belli belirsiz belliymiş doktor görmüştü :) Ancak dünden beri karnımda müthiş bir gerginlik, sertlik var, öncesinde kötü deneyimlerim olduğu için korkuyorum yaşayan var mı bu durumu?
Htc1201_ glslnnb canım bende 19.haftamdayım o sertlik hiç bitmedi bende Bebek büyüdüğü için iç karnın Geniş değilse dışa vuruyor ben sürekli Hakiki zeytinyağ sürüyorum Pamuk gibi yapıyor☺️
glslnnb sevval55 Htc1201_ birilerinde daha olduğunu duyunca rahatlıyorum ister istemez. Kendimi dinlemek istemiyorum ama elimde olmuyor hele burda kalbi durdu hiç anlamadım yazıyorlar aklım çıkıyor 🤦🏼♀️ Sağolun içimi rahatlattınız 🙏🏼
Sirius92 glslnnb o korku bende de mevcut okuduklarimdan çok etkileniyorum. Bir de riskli gebelik yaşıyorum.
glslnnb Sirius92 kendime derman olamıyorum ama sanırım biraz akışına bırakmak gerekiyor. Çünkü öncesinde de yaşadım, olacağı varsa ne yaparsak yapalım oluyor. Hayırlısıyla yavrucuklarımızı kucağımıza aldığımız günler de gelecek insallah ♥️