MustafaNurdange Kızlar 2 gün önce 2.88 çıkmıltıya bugün yaptım 8 çıktı doktor çok yeni pazartesi tekrar et dedi hamileyimdir dimi 🙏
Gurbettebianne MustafaNurdange gözün aydınnn😊💐 2 güne bir yükselmesini kontrol et canım .acilden verebilirsin kan şuan değer düşük ama zamanla artar daha cok Yen’i
deletedmom211 Şuan değer düşük biraz canım ama allah gönlüne göre versin inş tabi adettin kaç gün geçti o çok önemli
deletedmom211 Hi kuzum herşeyin hayırlısı olsun benim adetine 1 gün kala 690 çıkmıştı bu değerler iki kat atması gerek benim 4 çocuğum ilk 3 değerim yavaş dengesiz ve düşüktü kaybetmiştim allah inş gönlüne göre verir canım
Refiagulen Kötü yorum yapmayalım yaa bu dönem insanın psikolojisi için çok önemli pozitif düşünelim pozitif olsun. Benim ilk 115.9 Du ikinci 450.9 iki gün de bir yaptır zaten doktor sana en iyi şekilde söyler canım inşallah bebişin seninle olur 🙏🙏
MustafaNurdange nsyldz adetin gecikmişmiydi öğrendiğinde içime su serptin herkes az diyor agladım valla acaba bişi mi olur diye
nsyldz MustafaNurdange telefondaki takvime gore 2 gun kalmisti adetime 18 ciktiginda 2 gun sonra 55 ondan 3 gun sonrada 309 cikmisti sukurr . Facede okudum 0.1 cikanlar bile yukselmis oyle yazmislardi sen 2 gun sonra tekrarla canim😊 2 gunde 2 kati falan yukselmesi gerek degerin yukselir insallah hayrlisiylaa 😊
pamuksekerinannesi Geç döllenme olmuştur bence... Hiç ağlayıp üzülme pazartesi yine test yap Allah’ın izniyle güzel haberler alırsın İnşallahhhh🙏