ayseegul_20 merhaba canım bende ikiliyi yaptırdım temiz çıktı çok şükür benim doktorumda nifty var %99 sonuç veriyor birde ikili test var demişti .Niftynin fiyatı 2.600 tlydi ikili 250 tl yani ben ikisinide yaptırmıcaktım ama eşim illa yaptıralım nifty yaptırmak istedi benim yaşım 27 dedim birşey çıkmaz çıksa da Allahtan ikiliyi yaptırdım gönlü olsun diye ama dörtlü vs.bunları istemedi ikili de birşey çıkarsa onlar yapılıyormuş hastaneler artık tamamen ticarethane olmuş doktorlar testleri yaptırıp prim almanın peşindeler bizde denek gibi habire hem paramızı kaybediyoruz, hem vaktimizi.Doktorlar da hastanelerde paralarına para ekliyolar .Tamam şimdi sen yaptırmışsın ama gönlünü ferah tut ,Allahın izniyle hiçbir şey çıkmaz canım dua et sürekli salavat çek ağlayıpta kendini yıpratma bebeğini de üzme boş yere strese girip ikinizde üzülmeyin bebişine iyi bak