Ancelina Arkadaslar aventin biberonunu aldık diyelim ki 0-6 ay arası. Sonra kullanmam gerektiğinde biberonu mu yeniden almak gerekiyor yoksa ucunu mu değiştiriyoruz? Bilgili annelerden yardim