EsmaEsma_12 Dün ve bugün ağrısı kaldırdım akşam eve geldiğimde kahverengi kanama gördüm böyle bir durum yaşayan var mı çok tedirginim ağrım yok şu an
Deletedmom029 EsmaEsma_12 genelde kanamanın rengine bakılmaksızın düşük riski deniliyor ve gerekli tedavi yapılıyor geç kalmadan bir doktorunuzla görüşün isterseniz.
Iremgokce EsmaEsma_12 yüzyıllardır söylenen iki şey var hamileler ağır kaldırmaz yukarı uzanmaz bunu neden kendinize yapıyosunuz ben anlamıyorum 🤦🏻♀️ Tehlikeli durum doktora başvurun
EsmaEsma_12 Guguk 18. Haftamdaydim doktorla konuştum önemli olmadığını söyledi o sebepten hastaneye gitmedim bu aylarda ağır kaldırınca kahverengi akıntı olabilirmiş