iremurat bir tanıdığım ikiz hamileydi, birçok uzman aynı şeyi söyledi. Onlara göre bebişler cüceydi ve kiloları çok azdı. Evet zayıf doğdular ama onun dışında her şey normaldi. 😊Rabbim bilir ama doktorlar genelde en kötü ihtimalleri sıralıyorlar, Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin. 🙏🙏