MihmininAnnesi maşallah sizin kızın popişi cidden hızlı büyümüş yada zaten kilolu mu doğdu? Dediğim gibi bezlerde 5 kiloya kadar yazıyor… ufacık poposu olanla büyük olan arasında da fark olacaktır… bizim kız kemik yapısı olarak ince uzun onun için 4 kiloyuz ve hala 1 numara kullanıyoruz. Bir de hiç ıslak tutmuyorum her emzirmeye gazını da çıkırıp bezini değiştiriyorum ojun için bir paket bir hafta gidiyo bize ve pakette 60 tane var