Meraba hanımlar size bişey sormak istiyorum bugün doktor kontrolüm vardı gttim muayene oldum çok şükür bebeğim iyi bi skıntı yok dedi doktor bikaç saat sonra eve geldikten sonra idrarımdan sonra hafif böyle bi kanama oldu yani damla gibi yok denilicek gibi az geliyo sizce neden oluyodur bende korktum düşük felan Allah korusun bebeğime bişey olmaz demi..10 hafta 3 günlük bebişim😔yaşayan varmı böyle bişey yardımcı olursanız çok sevinirim