Gnvrtgc Hanımlar Bu sabah başıma gelen talihsizlik 😕 Yokuşta ayağım kaydı,anlamadım bile kendimi yerde buldum. 8+1 hamileyim. Popomun üstüne doğru düştüm,kötü düştüm bide,kasığımda ağrıdı biraz. Eşimi aradım geldi aldı beni hastaneye gittik 😐 Baya endişe duyduk,ağladım sinirlerim bozuldu çünki. Kalp atışlarını duyduk çok şükür ki ❣️ ama yine de içime dert kaldı
Ayse_Gul Gnvrtgc canım o haftalarda bende çok düştüm sayısını bile hatırlamıyorum ama çok şükür bişi olmadı 29 haftalığız