Kayraruzgar https://imgyukle.com/i/ohocVY Bu araba hakkında deneyimi olan varmı ben görünüşünü çok beğendim tam yatıyor yeni doğan içinde uygunmuş. Fiyatıda uygun gibi ama yorum bulamadım pek.