Duygu_lu benim de 36+1 bugün geçen perşembe doktordaydım haftada bire döndü artık. Bugün benim de çok hareket etti acıttı ama öyle aşırı acıtma yok sadece karnım bazen çok geriliyo etlerim geriliyo böyle sığmıyo sanki bebek o çok acıtıyo. Bebek dönmedi eğer dönmezse bu ayın sonu sezaryen olcam senin döndü mü? Napcaz çok az kaldı panik içindeyim😞