minigim_35 35+2 haftalığım. Doktor bebeğimin kol ve bacağının dört beş hafta geriden geldiğini söylüyor ama kilosu normal 2600 gr. Benim durumu yaşayıp bebeğini sağlıklı dünyaya getiren var mı ? 😞
Dyglila minigim_35 ayrıntılı ultrason yaptırmanı söylemedimi doktorun canım. Benimde 37. Haftada bir bacağı 35 haftalık ölçülüyor diyip ayrıntılıya yönlendirmişti ki önceden ayrıntılı yaptırmış herşeyi normaldi bebeğimin ama çok şükür öyle bir sıkıntı çıkmadı ultrasonda bacağını topladığı için kısa ölçüm yapmış doktorum.
Buseersoy minigim_35 doktorlara güven olmuyor bugün gittim 38haftalığım 31haftalık görünüyor dedi evden diğer testleri istedi getirdim başka ultrasonla baktı aynı hastanede bu sefer herseyi düzgün çıktı 2750demişti kilosunada sonra 3kere ölçüm yaptırdım 3400cıktı morelini bozma
Duygu_lu minigim_35 Banada ilk oğlumda boyu kısa dediler dediler çocuk bir geldi 52 cm filinta gibi 😂 prematüre kıyafet al dediler bunun kilosu düşük 3 den fazla olmaz dediler 4 kilo doğdu takılmayın canım böyle seylere emin ol birşey yoktur anne karnında ölçümlerin çoğu yanlış Benide üzdüler zamanında
Pembepanjur minigim_35 surekli yanlis olcumler yapiliyor . 21. Haftalarda detayli ultrason cektirmissindir , saniyorum . Yani orda cikardi birsey olsaydi simdiye kadar girdigin ultrasonlarda cikmamis oyle degilmi ? Simdi birden bire , cok mantiksiz
minigim_35 Dyglila evet söyledi istersen yaptırabilirsin diye ama ben yatırmıcam zaten az kaldı Allah büyüktür
Dyglila minigim_35 emin ol öyledir yani bebeğin eğerki ultrasonda aynı pozisyonda ise ve tatlı yemene rağmen hala aynıysa muhakkak ayağını toplamıştır bıdık üzülme sen sakın
minigim_35 Buseersoy inşallah yanılıyordur doktor 😞 Allahım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin Allahım inşallah 🙏🏻
Buseersoy minigim_35 yanlıştır bu zamana kadar çıkardı bak ben Cuma günü perinatolojiye gittim benim riskli olduğu için orda takibim car kadına diyorum ki olsa orda çıkardı hep detaylı inceliyolar kağıdı verdim hala onlara göre hersey normal ama burda değil diyo ne zaman başka ultrasona geçtik orda baktık oha burda ölçüleri çok iyi diyo bide beni soktuğu stres çabası hamile hamile hastaneden çıkıp eve nasıl belgeleri almaya gittim hatırlamıyorum damar yolumu bile kendim çıkarttım
minigim_35 Pembepanjur evet detaylı da yaptırdım bu zamana kadar öyle bi sıkıntımız yoktu. Herseyi normal ilerliyordu
BurcuUur minigim_35 bence bir şey yoktur yanlış ölçümdür ses dalgasıyla bakıyorlar sonuçta gerçekliğe yakın ama içerisi kapalı sandık üzülme boşuna dua et hamileliğin güzel geçsin ki bebek de güzel güzel doğsun
Pembepanjur minigim_35 birkere canım 4-5 hafta geriden geliyor demiş ya en son en düşük ihtimalle 4 hafta önce olsa kontrolde görürlerdi . Yani gercekten inandırıcı değil. Başka bir doktora git ltf, için rahat etsin .
minigim_35 Pembepanjur Başka doktora gidip yine canımı sıkmak istemiyorum. Takdir Allahtan 🙏🏻 Allahım inşallah sağlıkla alırım kucağıma bebeğimi