Gamzeugur23 4lü tarama testi sonucum kotu cıkmıs down sendromlu olma ihtimali cok yuksek dedi. Hemen perinatoloji bolumunde detaylı ulturasyon yaptır dedı. Cok uzuldum.
Selma123 Gamzeugur23 anne karnindan su aliyolar cnm pernotolojide oyle kesin sonuc cikiyo banada demislerdi ama ben yaptirmadim riskli cunku .
Ozican Gamzeugur23 ikili temiz çıkınca neden dörtlüye ihtiyaç duydu acaba doktorunuz? Ben ikili yaptırdım temiz dedi diğerlerine bulaşmadım.Detaylıya girin mutlaka ama.