Denizay Merhabalar bende o modelle ilgileniyordum hatta bende ebebekten dün baktım emaar avm den . Almak için gittim fakat sonradan o bebek arabası bana inanılmaz ağır geldi ben 5. Katta oturuyorum ve asansör Yok satışı bana bunh alırsanız sonrasında baston bebek arabasına geçersiniz dedi ve kesinlikle haklı
Ben aranasımı taşim bebeğe mi bakim çantayı mı yükleneyim hepsi kafamda döndü durdu
Bende jokerden qb plus bebek arabası aldım 5 kg çift yön olmuyor sadece çok önemli değil kış bebeği olacağı için zaten dışarı çıkmayacağım 4 aylıkken anca yaza denk geliyor o süre zarfında hastane falan için de doğumdan itibaren kullanılan kanguru aldım onu kullanacağım