bebisiminannesi ben tam 10 gün o ağrı ile yaşadım ağlaya ağlaya çektim topallayarak sürüne sürüne lavaboya gittiğini bilirim kalsiyum eksikliği ve yorgunluktan oluyor bana doğuma kadar geçmez dediler çok korktum doktoruma danıştım bana magnezyum ilacını eksiksiz kullan dedi ve 2 buçuk hafta yattım kızlar yemek bile yapmadım evde sağolsun eşim çok yardımcı oldu o sıralarda ikindi vaktinde süt akşam da yoğurt yedim yatarken su termosuna sıcak su koyup ağrıyan bölgeye koydum birde yan yatarken bacaklarımın arasına yastık koydum sırt üstü fazla yatmadım yatarsam da gene sırtıma yastık koydum eşime her gün masaj yaptırdım çok şükür kurtuldum sıkıntım kalmadı geçmiş olsun sizde umarım geçer en iyi ben bilirim o sıkıntıları