Nihal1991 lnyldr ee benimde aynı ama herkes 300-400 gramlardan bahsediyor doktor 250 gram iyi beslenmiş dedi ee bu durumda bizim mi az bebeklerin kilosu yoksa arkadaşların mı fazla🤨
lnyldr Nihal1991 valla bende bilmiyorum balım benimkide iyi dedi bende diğer hamişlerin yorumlarını okuyunca içime bi şüphe düşmüyor değil 😊🌸
Nihal1991 lnyldr benim 18+1 di ama ultrosanda ve boyuda 20 cm di gayet iyi dedi şimdi tam 20+0 bir andamı büyücek acaba gerçi 2 haftada 1,5 kilo aldım😫
Zlhakblk 410 kg 20+5 ama hala tekmelerini hissetmiyorum ya da anlamıyorum bilemedim 🙄 bu ara da detaylı ultrasona girdiniz mi acaba
lnyldr Nihal1991 valla canım bende 19+2 de gittim 250 gr iyi dedi doktor şimdi 20+5 olduk ama göbeğim geçen haftaya göre iyice belirginleşti 😊
lnyldr Nihal1991 aynen ya en çokta ona üzülüyorum 😌 ve hiç kıyafet alma İsteğimde yok zaten alırsam 4 ay sonra giyemem diyorum ellime geniş ne geçse giyiyorum 😊
Dilaraatac Emel1234 normalde 20haftalık ama en başından beri 11gün önden gidiyo maşallah ağam paşam.450gr dedi küçük boz ayım benim minik toromanım😂🧿 her bebek farklı kuzum