Ozgehasan gnctrksv depent almadım normal gece uzun ped aldım ama onu bile kullanmadım hastane pet verdi adı ney bilmiyorum ama çok güzel di o bile fazla geldi çünkü fazla kanamam olmadı hatta yok denecek kadar azdı
zcolak gnctrksv bulunması iÇin bir paket alacağım eğer gerek olursa alırım diye düşündüm. Fazla gelip elimde kalmasından iyidir.
ozgeya gnctrksv Normal doğumda sezaryene göre daha fazla kanama oluyor,tabi miktarı kişiden kişiye göre de değişiyor.Ben 1 hafta boyunca kullandım,2 paket gitti.Kanamam fazlaydı,ped ile idare edilecek şekilde değildi.
Selufkaa Ben daha Doğum yapmadım ama 2 paket aldım yorumlarda herkes farklı diyordu kanamasına göre değişiyordu kullanılan Depend sayısı
gnctrksv ozgeya Lesa Lesa zcolak Selufkaa çok teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için ben de en iyi iki paket alıp koyayım kenara ☺️
Gozde01 gnctrksv merhaba ya bende bişey sormak istyrm tamamen bilmedğimden soruyorum 🥰marketten alacaktım orta boy ve büyüğü vardı bu kiloyaa göre değşiyormu yoksa ped gibi mi isteğe bağlı mı o yuzden alamadım