secret006 Arkadaşlar merhaba ☺️ Normalde Konak hastanesine gidiyorum ama devlette de ne olur ne olmaz diye kayıt açtırmak istiyorum hangi doktoru önerirsiniz acaba yardımcı olursanız çok sevinirim 👼
irem93 Bende Bülent Şener’i duydum cok iyi diye ama Mehmet Musa aslana gidiyorum oda güzel ilgileniyor