Muhendisannee üzülme bu kadar üzülecek bir şey değil bu. Doktorunun dediği gibi erkek bebeklerde olabilen bir şey, burada araştırırsan pek çok kişide oldu ve bir kaç hafta sonra düzeldi. Benimki kız bebek, 38. hafamdayım daha bir kaç hafta önce iki böbreğinde de hafif büyüme var dedi doktor. Doğumdan sonra ilk idrarını yaptıktan sonra ultrasonla bakılır, çok önemli olduğunu sanmıyorum dedi. Ben de sabırla bekliyorum. Bazen anne karnında yer darlığından idrarını yapamıyormuş bebekler, ondan da oluyormuş. Merak etme, detaylı ultrasonda daha iyi anlarsın ama gerçekten çok büyük sorun olduğunu sanmıyorum.