Ozican ben açıkçası pahalı olduğu için canım acımaya başladığı an aldım yara vs olmasın dahada sıkıntılı bir durum oluşmaması için önlem almış oldum.Bebekler genelde memenin uç kısmını tutarak emmeye çalışıyor buda uç kısmına aşırı baskı oluşturup tarişe neden oluyor.Bu yanlış emme devam ederse yara,göğüs ucu çatlağı,kanama vs oluşabiliyor.Hemen hemen her 2 saatte bir emme olayı tekrarlanınca açık yaraya kadar ilerleyebiliyor.Önlem bebeğin ağız kısmına memenin tamamını verip emmesini sağlamak,benim bebeklerim ikiz ve küvezde kaldılar belli bir süre ve sağarak biberonla götürüyorduk,eve çıkınca emzirme ve biberonla devam ettim ona rağmen aşırı hassasiyet oldu göğüs uçlarımda,çok şükür 6,5aylık oldular hala gümüş kapaklar yanıbaşımda arada ihtiyaç oldu mu 2-3 gün takıyorum..